Smaakt lanceert nieuwe campagne met Jim Bakkum!

Bijgewerkt: okt 1

Op donderdag 1 oktober start Smaakt met een nieuwe marketingcampagne! Ook heeft het merk de samenwerking met ambassadeur Jim Bakkum verlengd. Dat onthult Kim Waninge, brandmanager bij Smaakt, aan Vegan Business.

Waninge vertelt tegen Vegan Business dat de nieuwe campagne 'Together We Care #EveryBiteMatters' heet. "De vorige was Eat Clean #Every BiteMatters", zegt zij. "Bij Smaakt zeggen we: goed voor jezelf, jouw omgeving en onze toekomst."


Together We Care

"Daar waar de Eat Clean campagne meer op de ‘goed voor jezelf’ gericht was (doel van de campagne was mensen meer bewust maken van wat biologische voeding is en wat daar wel en vooral niet in zit, zoals chemische toevoegingen die je niet in je lijf wilt hebben en dus ook zeker niet in je voeding!), focussen we met Together We Care juist meer op familie en gezin en de planeet die we achterlaten aan volgende generaties."

Little Foodies

In samenwerking met de bekende zanger en acteur Jim Bakkum lanceert Smaakt het kidskookboek ‘Little Foodies’. "Dit kookboek staat vol met vegan gerechten en is gratis te downloaden op onze website."


Smaakt is één van de merken van de Smaakspecialist, een Certified B Corporation®. De Smaakspecialist ontwikkelt, produceert en distribueert duurzame levensmiddelen.



LEEF LIEFDEVOL. EET PLANTEN.

  • LinkedIn - Black Circle

© 2020 Vegan Business