Nichefluence zoekt ondernemers die zich richten op duurzaamheid

Nichefluence wil in contact komen met ondernemers die zich richten op duurzaamheid en biedt hen een proefmaand aan. "Momenteel heeft Nichefluence nog geen opdrachtgevers die duurzaamheid als core van hun bedrijf hebben. En dat vinden we jammer, omdat we graag een groeibijdrage leveren aan bedrijven die hier vooruitstrevend in zijn", zegt igenaar Oktay Ertana tegen Vegan Business.

"We komen graag met dit soort bedrijven en ondernemers in contact, om te ontdekken of wij voor hen van waarde kunnen zijn op het gebied van social media marketing. We zouden het ook leuk vinden om een pilot van een maand aan te bieden voor geïnteresseerde bedrijven. We hopen dat we daarmee makkelijker met hen in contact kunnen komen. De pilot bestaat uit een maand lang vrijblijvend social media uitbesteden bij Nichefluence. Dit mag ook voor bedrijven die nog helemaal geen social media hebben, die helpen wij ook graag met het zetten van de eerste stappen."

'Veel bedrijven weten dat aanwezig zijn op social media een must is, maar zijn zelf niet in staat om dit goed aan te pakken'

Het in Utrecht gevestigde Nichefluence helpt mkb'ers met het managen van hun social media; b2b via LinkedIn en b2c via Instagram & Facebook. "Wij professionaliseren de social media kanalen met goede content en pro-actieve doelgroepinteractie. Veel bedrijven weten dat aanwezig zijn op social media een must is, maar zijn zelf niet in staat om dit goed aan te pakken. Daardoor missen ze consistentie, plaatsen ze weinig professionele content en is de betrokkenheid laag. Wij vinden dat ieder merk het verdient om professionele socials te hebben, tegen een eerlijke prijs. We zijn geen agency die voor een enorm maandbedrag de hele toko draait. Wij bieden een professionele basis die zorgt voor positieve merkassociaties en herkenning bij de doelgroep. Daarbij zijn onze diensten maandelijks opzegbaar, wat ons een flexibele partner maakt."