top of page

Mayoneur voert campagne via CS Digital Media

Mayoneur, producent van 100% plantaardige mayo, is twee weken lang zichtbaar op de digitale schermen van CS Digital Media in de metro van zowel Amsterdam als Rotterdam. Toen oprichters Geert Kranendonk en Glenn Kruisselbrink nog studeerden, reisden ze vaak met de metro. Hierdoor zagen ze dat hun doelgroep hier veel rondloopt. Naar aanleiding van hun deelname aan het tv-programma Dragons’ Den zijn ze in contact gekomen met CS Digital Media.

“We kwamen zelf vaak op Centraal Station, Blaak en Beurs, precies de stations waar we nu ook adverteren in Rotterdam”, zegt Kranendonk tegenover Vegan Business. “In Amsterdam zijn we zichtbaar op ruim 100 digitale schermen verspreid door de stad.” Kruisselbrink vult aan: “Naast de doelgroep van de metro hebben de digitale schermen van CS Digital Media de uitstraling die past bij Mayoneur. Digitaal is er op gebied van creatie ook meer mogelijk dan analoog.” De campagne loopt tot en met zondag. “Deze twee weken zijn bewust zo ingezet om zowel de week voorafgaand aan de aflevering van Dragons’ Den zichtbaar te zijn (pre-targeting) als ook de week erna om onze doelgroep te re-targeten”, legt Kranendonk uit. “Na zondag zetten we weer andere marketingkanalen in. Door creatief en innovatief te blijven, weten we op verschillende manieren onze brand elke keer weer te vertonen en constant zichtbaar te blijven.”


De digitale schermen van CS Digital Media zijn een integraal onderdeel van publieke ruimten in de metronetwerken van Rotterdam, Amsterdam en Antwerpen. Binnen Nederland exploiteert CS Digital Media ook de forecourt en instore schermen van Shell-tankstations.

Banner Vegan Business (2).png
adv banner 240x400.jpg
bottom of page