top of page

Neleman voert grootste mediacampagne ooit

Momenteel loopt de grootste mediacampagne van Neleman ooit. Dat bevestigt Natasja van Dijk, senior communicatiespecialist bij het vegan wijnmerk, tegenover Vegan Business. De campagne bestaat uit radio en print. De radiospots zijn ingesproken door Daan Ekkel, de voormalige stem van AH-commercials.

“De radiocampagne loopt de eerste twee weken van juli en de eerste twee weken van augustus op NPO radio 1 en 2, 's avonds na 21:00 uur”, vertelt Van Dijk. “De hele mediacampagne is half juni gestart en loopt door t/m 31 augustus 2020 in de Volkskrant, Trouw en NRC Handelsblad.”


Vegan wijnmaker Derrick Neleman, oprichter en eigenaar van Bodegas Neleman, werd eerder dit jaar uitgeroepen tot Meest Inspirerende Ondernemer van het jaar. "Neleman laat opnieuw zien dat biowijn en vegan wijn gewoon heel lekkere wijn is en dat lekker niet moeilijk of duur hoeft te zijn", aldus Neleman.


Voor Bodegas Neleman begon de zomer al goed met de top 10 rosés van wijnschrijver Harold Hamersma, waarin de Neleman Garnacha Monastrell rosé als voordeligste lekkere rosé uit de bus kwam. Daarnaast kreeg opnieuw een Neleman wijn een heel hoog cijfer in de Volkskrant van wijnschrijver Onno Kleyn: Neleman Nucli Tinto kreeg een 9 voor prijs/kwaliteit.

Banner Vegan Business (2).png
adv banner 240x400.jpg
bottom of page