top of page

Ruim 1 miljoen kijkers zien Mayoneur bij Dragons' Den

Bijgewerkt op: 9 jun. 2020

Zondagavond zagen maar liefst 1.216.000 Nederlanders Geert Kranendonk en Glenn Kruisselbrink, de oprichters van Mayoneur in het tv-programma Dragons' Den. Hoewel het bedrijf geen investering ophaalde, maakt Mayoneur flinke stappen. “Een gave ervaring en ook zeker een wijze les”, zegt Kruisselbrink tegen Vegan Business. “We zijn uiteindelijk blij dat we geen investering hebben binnengehaald”, vult Kranendonk aan. “Er worden zoveel aandelen van je weggesnoept dat je bijna niks meer overhoudt.”

“Als je ziet welke stappen we inmiddels hebben gemaakt met het binnenhalen van vele locaties van Jumbo, Hergo, Coop, Spar en Plus zie je dat alles mogelijk is. Hard blijven werken en vooral je eigen pad kiezen. Zeker als je ziet dat we inmiddels na de opnames van het programma nog maar een half jaar verder zijn.”

Het programma is voor Kruisselbrink en Kranendonk een mooie manier geweest om hun bedrijf te laten zien aan de vele kijkers. Kruisselbrink: “We hopen dat we degenen die gekeken hebben, hebben kunnen inspireren met ons verhaal en onze producten. Wij vinden namelijk dat een mayo zowel een bijzondere ervaring kan zijn als een positieve impact op het milieu kan hebben.” Kranendonk zegt tot slot: “Door anders te zijn, willen we ervoor zorgen dat mensen bewuster eten en willen we gezondere producten aanbieden op een bewustere manier. Op naar nog mooiere stappen in de toekomst en wie weet komt die investering er nog wel!”


Banner Vegan Business (2).png
adv banner 240x400.jpg
bottom of page