Smile For Good vanaf september weer ondersteund met online campagne

Colgate zal haar vegan tandpastalijn Smile For Good vanaf september weer ondersteunen met een online campagne. “Dat doen we onder andere op Instagram en YouTube”, zegt Yaël Junggeburth van pr-bureau Oona Amsterdam namens Colgate Benelux tegenover Vegan Business.

Hiernaast worden er posts ingezet via vaste samenwerkingen met influencers. Zij plaatsen verschillende content over relevante onderwerpen die linken aan de Smile for Good-campagne. De eerste reacties die we ontvangen hebben vanuit de markt, zijn vrij positief. We zijn mede hierdoor inmiddels ook te koop in alle grote supermarkten en drogisterijen. De verkopen moet zich nog wel verder ontwikkelen en het concept kan nog bekender worden onder de consumenten. Dit doen we door het inzetten van bovengenoemde mediacampagne. We ondersteunen de lancering ook in de fysieke winkels. Zo hebben we afgelopen periode op de winkelvloer met diverse promoties, displays, vloerstickers, schap banners en wobblers de consument geattendeerd op de nieuwe Smile For Good-tandpasta. Daarnaast hebben we gebruik gemaakt van online kanalen van de retailers door CDM-nieuwsbrieven uit te sturen naar de juiste kopers doelgroep. Bovenstaande zullen we voor de rest van het jaar doorzetten.

#leefliefdevol #eetplanten #veganbusiness #colgate

LEEF LIEFDEVOL. EET PLANTEN.

  • LinkedIn - Black Circle

© 2020 Vegan Business