top of page

Green Food Lab ontpopt zich als communicatie-expert voor plantaardige(re) merken

Het communicatiebureau Green Food Lab heeft zich in korte tijd ontpopt als expert op het gebied van plantaardige(re) food merken. “Onze expertise én passie maken ons een unieke partner in deze snelgroeiende wereld van plantaardige(re) voeding” vertelt eigenaar Isabel Boerdam trots aan Vegan Business. “We noemen onszelf niet voor niets experts in telling and selling the story of green food. Goed voor zaken, goed voor de wereld."


Boerdam, bedenker van De Nationale Week Zonder Vlees, richtte het bureau op in oktober 2019. Inmiddels werken er in totaal 15 mensen bij Green Food Lab. Tot het klantenbestand behoren onder andere Santa Maria, Gold&Green, Bonduelle, Green Protein Alliance, Lekker Vega, Le Duc Fine Foods en Upfield, waartoe de merken Flora Plant, Becel en Blue Band behoren.

Boerdam roept plantaardige merken op om de handen ineen te slaan. “Ooit samengewerkt met een communicatiebureau met dezelfde missie en passie als jouw merk? Bij Green Food Lab ben je aan het juiste adres. Wij geloven dat als we mensen met de juiste woorden en beelden raken, via de juiste kanalen, en op het juiste moment, we de route naar meer plantaardig eten succesvol kunnen versnellen. Wij maken communicatie verrassend effectief, om onze missie te bereiken. Van content tot campagnes, van receptontwikkeling tot redactietour en van pr tot positionering.”

Banner Vegan Business (2).png
adv banner 240x400.jpg
bottom of page